Stanovení BMI může být prvním krokem ke štíhlé linii

Hubnutí a udržování přiměření tělesné hmotnosti je velkým problémem pro mnohé z nás, a to pro ženy i muže. K tomuto cíli vede více cest, ale ty dvě hlavní a nejdůležitější jsou pohyb a zdravý životní styl – zejména správné stravování. O obojím již bylo řečeno mnoho, ale jedna věc je vědět jak na to, a druhá skutečně se tím řídit a ověřené postupy realizovat. Někteří z nás totiž ani vůbec nezačnou, jiní vydrží pouze krátkodobě a pak se diví, když se objeví jo-jo efekt. Těch vytrvalých je stále ještě menší část. Ovšem jejich radost a spokojenost na konci cesty je oprávněná. Ale ani to není přesně řečeno – ono nestačí po určitou dobu žít „zdravě“ a pak se vrátit ke starým zvyklostem. Zdravý životní styl už musí být s vaším životem spojen navždy. Jen tak si udržíte správnou tělesnou hmotnost, duševní rovnováhu a celkově dobrou kondici.

fitness-3168246_960_720

Někomu stačí z jídelníčku vyřadit sladkosti. No, stačí… Někdy si člověk na cukru vypěstuje doslova závislost, a pak už to tak snadné není. Zkuste začít množství cukru ve stravě nejprve redukovat a posléze zcela vyřadit.  

Když už se tedy ke snížení hmotnosti rozhodnete, můžete využít pomocníka, který je nazýván BMI – Body Mass Index.

Naše BMI kalkulačka vám, po zadání údajů o vaší váze, výšce a věku, spočítá vaši optimální tělesnou hmotnost, poví vám, do které skupiny nadváhy či obezity patříte a sdělí, co s tím dělat. Poradí jakou dietu nastavit a jak dlouhou dobu ji dodržovat, včetně široké nabídky kvalitních proteinových jídel. Dietu si z nich potom můžete sestavit sami, anebo si můžete zakoupit hotové, na bílkoviny hodnotné a cenově výhodné balíčky.

vegetable-755724_960_720

Orientační BMI index https://www.bmikalkulacka.cz/ vám ukáže hodnoty od podvýživy, přes optimální váhu, nadváhu až těžkou a nebezpečnou obezitu. Při řešení nadbytečných kil je vhodné sledovat BMI graf, jenž bude průběžně ukazovat vývoj vaší hmotnosti.